helen-celine-op-naar-tanzania.reismee.nl

22e verjaardag van Helen!

Woensdag 8 augustus ben ik (Helen) ook eindelijk 22 jaar geworden! :) Aangezien het in Tanzania een nationale feestdag was, waren veel vrijwilligers in onze lodge vrij en zijn we met een grote groep naar de Hotsprings bij de Kilimanjaro geweest! De hotspring was echt een tropisch paradijsje! Helder blauw en warm water, veel palmbomen eromheen, een lianenzwaai, vers uit een kokosnoot drinken en het zonnetje scheen de hele dag! Een betere verjaardagsbestemming kan ik me niet bedenken! Met een erg leuke groep mensen van onze vrijwilligerslodge heb ik bij de hotsprings echt een fantastische dag hier gehad!

Als klap op de vuurpijl hadden ze voor mij een suprise diner georganiseerd! Wow, echt een super leuke verassing :) Het huis was versierd, iedereen kreeg een verjaardagshoedje op, de tafel mooi gedekt en een grote en lekkere taart!

Super bedankt allemaal! Ik heb erg genoten van deze leuke en gezellige verjaardag :)

Reacties

Reacties

Lieke, Lia, Elle - team VW

Nog van harte Helen! Super dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad :)

Oma Conny

Gefeliciteerd met je verjaardag Helen. Zo te zien is het een geweldig feest geweest en hebben jullie een superfag gehad! Ga zo door!!!

Celine Baranelli

Dankjulliewel! Groetjes Helen

Lisette

Heerlijk dat je zo'n fijne verjaardag hebt gehad op die mooie plek. En wat lief dat al die lieve mensen daar er voor jou een onvergetelijke dag van hebben gemaakt!!! Iedereen dankjewel van mij, de moeder van helen;)
Lieve Helen en Céline, geniet allebei van elk moment in Tanzania.

Frank

Wat mooi om je verjaardagsverslag te lezen en de foto's te zien zeg. Duidelijk dat je hebt genoten en dat kan ik me ook helemaal voorstellen! Leuk dat je ook nog verrast bent met een diner, geweldig idd.
Groetjes en geniet er van samen,
Frank

Oma Conny

Wat een fantastische dingen maken jullie mee! Ben stikjaloers. Zoveel mooie natuur en misschien komen jullie wel bekeerd terug.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active